Tiedonhallinta on tiedon johtamista, joka oikein toteutettuna luo pohjan tiedolla johtamiselle. Se on jatkuva prosessi, jossa huolehditaan tiedon elinkaaren hallinnasta. Tiedonhallinta koostuu viidestä vaiheesta: löydettävyydestä, talteen otettavuudesta, jaettavuudesta ja käsiteltävyydestä, hallittavuudesta ja säilytettävyydestä. Nämä vaikuttavat siihen, miten yritys pystyy hyödyntämään liiketoiminnalle tärkeää tietoa.
Autamme asiakkaita siirtymään dokumenttien ja tiedon hallinnasta tiedolla johtamiseen. Liiketoimintaprosessien kannalta olennaisen tiedon tunnistaminen on tärkeää ja lisäksi pystymme luomaan uutta tietoa tukemaan päätöksentekoa. Työskentelemme sujuvasti dokumenttien, tietokantojen, striimaavien videolähteiden ja tuotantolaitteiden tuottavan datan kanssa – nykyään melkein mikä tahansa dokumentti tai laite voidaan valjastaa liiketoiminnan tietolähteeksi.