Konica Minolta

Suomi

  • Finnish

Giving Shape to Ideas

Varoitus roskasähköpostista

ASIAKASTUKI

Konica Minoltan tukipalvelut ovat kattavat ja helposti saatavilla – tarjoamme mielellämme apua tilanteessa kuin tilanteessa!

Varoitus roskasähköpostista: Epäilyttävät sähköpostit, jotka näyttävät olevan lähetetty monitoimijärjestelmän "skannaus sähköpostiin"* -toiminnolla

 

Arvoisat asiakkaamme, jotka käytätte Konica Minolta -tuotteita.

Viime aikoina olemme saaneet useita kyselyitä koskien epäilyttäviä sähköpostiviestejä, jotka näyttävät olevan lähetetty Konica Minoltan monitoimijärjestelmistä "skannaus sähköpostiin" -toiminnolla.

Epäilyttävän sähköpostin ”aihe”-kentässä lukee [Viesti KMBT_ {laitemalli}], ja nämä sähköpostit sisältävät myös liitetiedostoja, joiden tiedostomuotoa ei tueta monitoimijärjestelmiemme skannaustoiminnoissa.

TÄRKEÄÄ: Siinä tapauksessa, jos saatte ko. sähköpostiviestejä, joita ette osaa odottaa, käsitelkää sitä kuten muitakin epäilyttäviä sähköposteja: Poista viesti - ÄLÄ missään tapauksessa avaa liitetiedostoja!

Lisäksi suosittelemme asiakkaitamme, jotka käyttävät "skannaus sähköpostiin" -toimintoa, ottamaan yhteyttä Konica Minoltan tukiorganisaatioon (puh. 010 442 9100), jotta voimme auttaa teitä helposti erottamaan roskasähköpostit oikeista sähköpostiskannauksista mm. muuttamalla oletusasetuksista sähköpostin ”aihe”-kentän tekstin.

Jos haluatte lisätietoja ota yhteyttä myyntiedustajaasi tai soita asiakaspalveluumme 010 442 9100.

Seuraamme jatkuvasti tuotteidemme tietoturvaa. Ryhdymme heti asianmukaisiin toimiin, jos löydämme tuotteisiimme liittyviä tietoturva-aukkoja, jotta voimme taata asiakkailleemme tuotteidemme korkean tietoturvan.
 



* Skannaus sähköpostiin: Toiminto, joka lähettää skannatun dokumentin monitoimijärjestelmästä suoraan sähköpostiin liitetiedostona.