TIEDOTTEET

VAIHDA VALINTA

Tiedote palveluvastuun siirrosta

Syyskuu 2018

Konica Minolta Business Solutions Finland Oy on viime vuosina siirtänyt strategiansa mukaisesti palveluvastuutaan nykyisistä asiakkaistaan yhteistyökumppaneilleen. Konica Minolta ja Documentus Oy tekivät kesällä 2018 sopimuksen, jolla palveluvastuu PK-sektorin asiakkuuksista siirtyy Konica Minoltalta Documentus Oy:n hoidettavaksi.

Tällä tavalla pystymme takaamaan parhaat mahdolliset huolto- ja myyntipalvelut sekä niihin liittyvät tukitoimet. Nykyiset voimassaolevat sopimukset välillämme jatkuvat normaalisti, eikä muutos vaadi siirtyviltä asiakkuuksilta mitään toimenpiteitä. Uudet sopimukset tehdään jatkossa valtuuttamallemme yhteistyökumppanille Documentus Oy:lle.

Documentus Oy toimii pääkaupunkiseudulla ja on menestyksekkäästi jo aiemmin ottanut vastatakseen Konica Minoltan asiakkuuksista myös Kanta-Hämeen, Savon ja Pohjois-Karjalan alueilla. Documentus Oy on vuonna 1991 perustettu monitoimilaitteiden palveluihin ja myyntiin erikoistunut yritys, joka on edustanut Konica Minoltan tuotteita ja sovelluksia jo vuodesta 2001 lähtien. Yrityksen pääkonttori toimii Espoon Sinimäessä.

Lisätietoja:

Konica Minolta Business Solutions Finland Oy