dokoni FIND - helppoa tiedon hakua ja löytämistä

Ajattele tiedon haku uudesta näkökulmasta


Mene tiedon hakua pidemmälle - johda tiedolla




Dokumenttien, tiedostojen ja tiedon löytäminen on jo pitkään ollut erityisen haastavaa - ja se vain vaikenee entisestään, kun tiedon määrä kasvaa eksponentiaalisesti, ja edessämme on ennen näkemätön määrä jäsentelemätöntä dataa, kun organisaatiot siirtyvät edelleenkin kohti digitaalisia työtapoja.

Älykäs tiedonhakuratkaisumme, dokoniFIND -yrityshakuratkaisumme, auttaa sinua hallitsemaan jäsenneltyä ja jäsentelemätöntä dataasi ja hyödyntämään niitä täysin. 

dokoniFIND on yhtä intuitiivinen käyttää kuin mitä tahansa internet-hakukonetta, ja sen avulla voit tehdä hakuja kaikista liitetyistä tietovarastoistasi yhdeltä käyttöliittymältä ja hakea asiakirjoja ja tietodostoja tietomuodosta riippumatta. Tällä tavalla se auttaa sinua muuttamaan hajautetun, pirstaloituneen ja vaikeasti hallittavan datan tietokannaksi, joka tarjoaa näkemyksiä ja tietoa päätöksenteon ja liiketoiminnan tueksi. Se myös auttaa pienentämään organisaation tiedon katoamisriskiä, kun työntekijät vaihtuvat. 


Tiedon haun kustannukset yrityksellesi

Haut minuuteissa/päivä

Minuutit

Työntekijämäärä

Tuotto/työntekijä/tunti

Haut minuuteissa/päivä

Minuutit/päivä 200

Tunnit/viikko 16.67

Menetetyt tuotot maksavat sinulle vuodessa

Kustannukset/vuosi €21.000

Pohjatietoja: 252 työpäivää/työntekijä/vuosi

Laskurimme on tarkoitettu oppaaksi, eikä se ole sitova laskelma. Ota meihin yhteyttä yksilöllisen analyysin saamiseksi.

Lisää tuottavuutta löytämällä tietoutta


Uusi dokoniFIND:n versio tarjoaa merkittäviä uusia toiminnallisuuksia. Siinä yhdistyvät vakiintuneet yrityshaun ominaisuudet älykkäisiin työkaluihin, joiden avulla työntekijät voivat tarkastella löydettyjä asiakirjoja ja työstää niitä - lisätä merkintöjä ja huomautuksia, luokitella ne, lisätä kronologisesti aikajanalle, viedä ne eri muotoon ja paljon muuta. 

Nämä ominaisuudet ovat muuttaneet dokoniFIND:n yksinkertaisesta hakutyökalusta näkemyksiä tarjoavaksi älykkääksi tiedonhakutyökaluksi, joka mahdollistaa asiaan liittyvän datan jalostamisen tietämykseksi, joka edelleen mahdollistaa tiedolla johtamisen.

Yrityshaku: dokoniFIND tarjoaa pääsyn kaikkiin olennaisiin tietoihin yhdestä käyttöliittymästä - vaikka tiedot olisivat "piilossa" sähköpostien liitteissä, skannatuissa tiedostoissa, tai säilössä CRM-tietueissa ja pilvisovelluksissa - siirtymättä käyttöliittymien ja sovellusten välillä. Sen optinen tekstintunnistus (OCR-tekniikka) tekee asiakirjojen sisällöstä täysin haettavaa, mahdollistaen syvähaun, joka ulottuu tiedostonimeä ja metadataa pidemmälle.  

Dokumentinhallinta: kun käyttäjä on tehnyt haun, hän voi tarkastella haettuja asiakirjoja käyttämällä esikatselutoimintoa haluamallaan näytöllä, ja myös suorittaa erillisen haun asiakirjan esikatselussa. Useiden työkalujen avulla käyttäjät voivat esikatsella asiakirjoja ja käsitellä niitä seuraavasti: 

  • lisätä huomautuksia ja merkintöjä - esimerkiksi korostaa tärkeitä lauseita, kappaleita tai kuvia tulevaa käyttöä varten

  • käyttää tunnisteita ajan säästämiseksi organisoimalla ja luokittelemalla asiakirjat, jotka mahdollistavat nopean ja helpon haun sekä välittömän pääsyn tietoon aikaisemmista asiakirjojen katseluista

  • lisäät löydetyt asiakirjat kronologisesti aikajanalle. Tämän ominaisuuden avulla käyttäjät voivat uudelleenorganisoida hakutuloksia kronologisesti perustuen asiakirjatapahtumien päivämääriin ja aikoihin eikä vain asiakirjan luontipäivämäärään tai aikaan. 

Tietämyksen hallinta: dokoniFIND:n avulla käyttäjät voivat kerätä asiakirjoissa ja tiedostoissa olevaa tietoa, jotta myöhemmät haut tuovat nopeammin esiin keskeiset oivallukset. Jos asiakirjakokoelmaa on lajiteltava tai rajattava, dokoniFINDin avulla käyttäjien on helppo merkitä, mitkä asiakirjat ja tiedot ovat merkityksellisiä tietyn käyttötapauksen kannalta ja mitkä eivät. Tämä yhdessä asiakirjojen kronologisen järjestämisen kanssa auttaa käyttäjiä johtamaan informaatiosta tietämystä ja näkemyksiä.

Helppo ja tehokas haku ja navigointi: dokoniFIND tarjoaa hakusuodattimia, jotta käyttäjät voivat hakea relevantteja tietoja helposti. Hakuja voit suodattaa esimerkiksi, tiedostotyypin, laatijan, sijainnin ja luontipäivän perusteella. Uusimmassa dokoniFIND:ssa hyödynnetään NLP (natural language processing) -teknologiaa, jonka avulla dokumenttien sisällöstä pystytään poimimaan keskeiset asiat. Esimerkiksi henkilöiden ja yritysten nimet sekä paikkakunnat voidaan poimia asiakirjoista ja tarjota käyttäjille suodattimina. 

GDPR- ja raportointimoduuli - dokoniFIND Insight: auttaa sinua löytämään ja keräämään henkilötiedot (PII) eri tietovarastoista ja huolehtimaan tietosuojavelvoitteista. Tietosuojavastaava voi näin kerätä datan ja luoda raportit, jotta nähdään, missä kaikissa asiakirjoissa on henkilötietoja. 

Yksinkertaista

 

  • ​Yksinkertainen käyttöönotto. Jätä tiedot sinne, missä ne ovat. Ei tarvetta sotkuiselle konversiolle, integroinnille, migraatiolle tai mukautetulle koodaukselle. dokoniFIND etsii ja hakee tiedostoja sadoissa eri muodoissa yhdistetyistä tietovarastoista, missä tahansa ne ovatkin, reaaliajassa.
  • Reaaliaikainen indeksointi. dokoniFIND pitää indeksisi ajan tasalla reaaliajassa. 

  • Helppo skaalautuvuus. Aloita pienestä ja skaalaa nopeasti mihin tahansa tiedosto- ja tietomäärään ja mihin käyttäjämäärään tahansa ilman mukautettua kehitystyötä tai integrointiaikaa.

  • Integroitu tietoturva. Sovellus noudattaa jo käytössä olevaa suojausjärjestelmääsi ja varmistaa, että käyttäjät pääsevät käsiksi vain sisältöön, johon heillä on lupa. dokoniFIND on täysin integroitu Active Directory- tai Azure AD -tukeen. Jos käyttäjän suojausoikeudet muuttuvat, dokoniFIND päivittyy automaattisesti.

  • HTTPS oletusarvona. Mahdollistaa käyttäjätunnusten hallinnan ja turvallisemman todennuksen.

  • Aina ajan tasalla. Hyödyt jatkuvista julkaisuista ja automaattisista päivityksistä, joten käytössäsi on aina dokoniFINDin uusin versio, ja kaikki tarvittavat tietoturvakorjaukset otetaan käyttöön viipymättä.

dokoni FIND - helppoa tiedon hakua ja löytämistä

dokoni FIND - helppoa tiedon hakua ja löytämistä

TIEDONHAKU UUDESTA NÄKÖKULMASTA


Hakeminen dokoniFIND:n avulla
  1. Asiantuntijuuden etsiminen: etsi helposti ansioluetteloista, saatekirjeistä ja kaikesta kirjeenvaihdosta HR:n ja työntekijäehdokkaiden kanssa.
  2. Hae toimituskuitteja: Hae helposti toimituskuitteja, kun Accounts Payable tarkistaa laskuja maksua varten.
  3. Etsi aiempia tarjouspyyntöjen vastauksia. Jos joudut tekemään tarjouksen työstä tai vastaamaan tarjouspyyntöön, etsi nopeasti aiemmissa ehdotuksissa annetut vastaukset.
  4. Etsi kuvatiedostoja. Valokuvat, kuvakaappaukset, piirustukset ja muut tekstejä sisältävät kuvatiedostot (esim. CAD- ja PDF-tiedostot) ovat helposti haettavissa.
  5. Etsi henkilökohtaisia tai arkaluonteisia tietoja. Käyttämällä dokoniFINDin henkilötiedon poimijoita voit välittömästi tunnistaa, onko tietokokonaisuudessa henkilötietoja. Tällaisia tietoja ovat esimerkiksi ajokortit, luottokorttien numerot ja passin numerot. *Vaihtoehtoisesti tämä edellyttää ammattitaitoisten palveluidemme suorittamaa räätälöityä asennusta.
  6. Etsi parhaita käytäntöjä ja malleja. Parhaiden käytäntöjen esimerkeiksi tai vakiolomakemalleiksi merkityt tiedostot voidaan helposti tunnistaa dokoniFINDin merkintätoiminnon avulla.
  7. Etsi ja tarkastele oikeudenkäynti- tai due diligence -asiakirjoja.
  8. Etsi sähköpostin liitetiedostoja. Etsi helposti tietoja, joita ei ole koskaan ladattu ja arkistoitu. Työntekijöiden sähköpostilaatikoissa on paljon tietoa.
Tunnistat nopeasti kaikki asiakirjat ja kirjeenvaihdon, joilla on merkitystä asiakaspalautteiden tai oikeudellisen vaatimusten kannalta.

dokoni FIND: löydä kaikki etsimäsi yritystiedot yhdestä paikasta

dokoni FIND on kaiken kattava yrityshaku- ja indeksointiratkaisu. Käyttäjät löytävät omien käyttöoikeuksien mukaisesti kaikki tiedot riippumatta niiden sijainnista tai tiedostomuodosta. Enää käyttäjien ei siis tarvitse tietää mistä etsiä, vaan hakua toimii kuten google - riittää, että tiedät mitä olet etsimässä.

Gronlund Palvelut Oy

Konica Minolta toimitti Gronlund Palvelut Oy:n verkkolevyihin kohdistetun nopean ja tehokkaan dokoni FIND -hakupalveluratkaisun

Tutustu asiakasreferenssiin
Gronlund palvelut

Lue lisää dokoni FIND -esitteestä

Yrityksille kehitetty tietojen haku- ja indeksointisovellus dokoni FIND auttaa käyttäjiä löytämään tarvitsemansa informaation – sen tiedostomuodosta tai sijainnista riippumatta. Tutustu tarkemmin ohjelmiston ominaisuuksiin ja hyötyihin sekä teknisiin vaatimuksiin lataamalla esite. 

Lataa esite
ryhmä ihmisiä katsoo kannettavaa tietokonetta

Älykäs tiedonhaku

Usein tarvittavat tiedostot ovat hukassa – nyt voit helpottaa ja nopeuttaa niiden löytämistä

Löydä tietosi tehokkaasti ja helposti

Tiedon määrä organisaatioissa jatkaa merkittävää kasvuaan. Vuonna 2018 pidetyn Radar Conferencen mukaan työntekijät käyttävät 1,8 tuntia päivittäin dokumenttien etsimiseen ja hallittavuuteen. Monesti tiettyä tietoa etsittäessä työntekijä joutuu käymään läpi useat eri paikat, joihin tietoa on tallennettu, eikä tarvittavaa tietoa välttämättä löydy.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää ohjelmistosta? Ota yhteyttä!

Konica Minolta saa kommunikoida minulle sähköpostitse:*
Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessäsi tämän lomakkeen. Konica Minolta Business Solutions Finland Oy käsittelee antamiasi tietoja tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings