Lisää tuottavuutta löytämällä tietoutta
Uusi dokoniFIND:n versio tarjoaa merkittäviä uusia toiminnallisuuksia. Siinä yhdistyvät vakiintuneet yrityshaun ominaisuudet älykkäisiin työkaluihin, joiden avulla työntekijät voivat tarkastella löydettyjä asiakirjoja ja työstää niitä - lisätä merkintöjä ja huomautuksia, luokitella ne, lisätä kronologisesti aikajanalle, viedä ne eri muotoon ja paljon muuta.
Nämä ominaisuudet ovat muuttaneet dokoniFIND:n yksinkertaisesta hakutyökalusta näkemyksiä tarjoavaksi älykkääksi tiedonhakutyökaluksi, joka mahdollistaa asiaan liittyvän datan jalostamisen tietämykseksi, joka edelleen mahdollistaa tiedolla johtamisen.
Yrityshaku: dokoniFIND tarjoaa pääsyn kaikkiin olennaisiin tietoihin yhdestä käyttöliittymästä - vaikka tiedot olisivat "piilossa" sähköpostien liitteissä, skannatuissa tiedostoissa, tai säilössä CRM-tietueissa ja pilvisovelluksissa - siirtymättä käyttöliittymien ja sovellusten välillä. Sen optinen tekstintunnistus (OCR-tekniikka) tekee asiakirjojen sisällöstä täysin haettavaa, mahdollistaen syvähaun, joka ulottuu tiedostonimeä ja metadataa pidemmälle.
Dokumentinhallinta: kun käyttäjä on tehnyt haun, hän voi tarkastella haettuja asiakirjoja käyttämällä esikatselutoimintoa haluamallaan näytöllä, ja myös suorittaa erillisen haun asiakirjan esikatselussa. Useiden työkalujen avulla käyttäjät voivat esikatsella asiakirjoja ja käsitellä niitä seuraavasti:
-
lisätä huomautuksia ja merkintöjä - esimerkiksi korostaa tärkeitä lauseita, kappaleita tai kuvia tulevaa käyttöä varten
-
käyttää tunnisteita ajan säästämiseksi organisoimalla ja luokittelemalla asiakirjat, jotka mahdollistavat nopean ja helpon haun sekä välittömän pääsyn tietoon aikaisemmista asiakirjojen katseluista
-
lisäät löydetyt asiakirjat kronologisesti aikajanalle. Tämän ominaisuuden avulla käyttäjät voivat uudelleenorganisoida hakutuloksia kronologisesti perustuen asiakirjatapahtumien päivämääriin ja aikoihin eikä vain asiakirjan luontipäivämäärään tai aikaan.
Tietämyksen hallinta: dokoniFIND:n avulla käyttäjät voivat kerätä asiakirjoissa ja tiedostoissa olevaa tietoa, jotta myöhemmät haut tuovat nopeammin esiin keskeiset oivallukset. Jos asiakirjakokoelmaa on lajiteltava tai rajattava, dokoniFINDin avulla käyttäjien on helppo merkitä, mitkä asiakirjat ja tiedot ovat merkityksellisiä tietyn käyttötapauksen kannalta ja mitkä eivät. Tämä yhdessä asiakirjojen kronologisen järjestämisen kanssa auttaa käyttäjiä johtamaan informaatiosta tietämystä ja näkemyksiä.
Helppo ja tehokas haku ja navigointi: dokoniFIND tarjoaa hakusuodattimia, jotta käyttäjät voivat hakea relevantteja tietoja helposti. Hakuja voit suodattaa esimerkiksi, tiedostotyypin, laatijan, sijainnin ja luontipäivän perusteella. Uusimmassa dokoniFIND:ssa hyödynnetään NLP (natural language processing) -teknologiaa, jonka avulla dokumenttien sisällöstä pystytään poimimaan keskeiset asiat. Esimerkiksi henkilöiden ja yritysten nimet sekä paikkakunnat voidaan poimia asiakirjoista ja tarjota käyttäjille suodattimina.
GDPR- ja raportointimoduuli - dokoniFIND Insight: auttaa sinua löytämään ja keräämään henkilötiedot (PII) eri tietovarastoista ja huolehtimaan tietosuojavelvoitteista. Tietosuojavastaava voi näin kerätä datan ja luoda raportit, jotta nähdään, missä kaikissa asiakirjoissa on henkilötietoja.