Jaa
Jos Konica Minolta -laitteessasi ilmenee ongelmia, tavoitteenamme on ratkaista ne mahdollisimman pian. Olemme suunnitelleet Konica Minolta PrimeCaren tätä varten. Konica Minolta PrimeCare on veloitettava palvelukonsepti, jonka pohjalta asiakkaamme voivat luottaa ammattitaitoisesti koulutettujen teknikoidemme tarjoamaan nopeaan ja tehokkaaseen palveluun parhaan asiakastyytyväisyyden ja käytettävyyden varmistamiseksi.
Hyödyt Konica Minolta PrimeCare palvelukonseptista seuraavilla tavoilla:
Tulostuslaitteiden ja Konica Minolta -huolto-organisaation laitteiden välisen tietoliikenteen (machine-to-machine, M2M) ansiosta kaikki huoltotoimet - olipa kyse sitten kulutus-tarvikkeiden toimittamisesta tai teknikon lähettämisestä - voidaan suunnitella etukäteen järjestelmän käyttökatkojen minimoimiseksi ja tehokkuuden maksimoimiseksi. Tulostuslaitteiden käyttökatkoja voidaan vähentää, tuottavuutta parantaa ja rutiinihuoltoa suunnitella käyttäjien työaikataulujen mukaisesti. Lähes puolessa tapauksista asiakkaan ilmoittamat ongelmat ratkaistaan nopeasti ja helposti etänä toimivan visuaalisen tuen avulla. Tämä tarkoittaa, että ongelma voidaan korjata muutamassa minuutissa odottamatta tunteja tai päiviä, että teknikko tulisi paikan päälle.
Etätiedonsiirto mahdollistaa automatisoidut palvelut (esim. kulutustarvikkeiden toimitukset) ja mittarilukemien välittämisen suoraan Konica Minoltan huolto-organisaatiolle. Etäyhteys mahdollistaa asiakkaan kulutustarvikeiden tarpeen tarkastuksen, jolloin muun muassa tarvikkeiden automaattiset toimitukset voidaan aloittaa heti, kun varastotaso on laskenut ennalta määrättyyn minimiin. Käyttäjien ei tarvitse huolehtia väriainetilauksista tulostuslaitteen käytettävyyden varmistamiseksi. Automatisoidun mittarilukemien lukemisen ansiosta käyttäjien ei tarvitse käyttää aikaa mittarilukemien etsimiseen tai lähettää niitä manuaalisesti Konica Minoltalle. Sovellus tarkistaa automaattisesti tulostusmäärät määritetyin väliajoin ja lähetetyt lukemat muodostavat perustan täsmälliselle laskutukselle.
Koska ilmastonmuutos on yksi välittömistä maailmanlaajuisista huolenaiheista, ilmastotoimet ovat yksi Konica Minoltan ydintavoitteista. Tiesitkö, että sadat tuhannet huoltokäynnit voidaan välttää joka kuukausi teknisen etätuen ansiosta? Tämän palvelun avulla voit vähentää CO2 -päästöjä ja saavuttaa kestävämmän ja terveemmän ympäristön. Konica Minolta haluaa osallistua asiakkaidensa tukemiseen omien kestävyystavoitteidensa saavuttamiseksi. Kestävän kehityksen mukaisten palveluidemme avulla asiakkaamme parantavat tehokkuutta ja alentavat kustannuksia sekä luovat vastuullisen digitaalisen työpaikan.
Lue lisää erinomaisesta palvelustamme PrimeCare-esitteestä. Löydät sieltä yksityiskohtaisen kuvauksen kaikesta, mitä tämä palvelupaketti sisältää.
Jätä vain yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.