CS Remote Care


Laitteiden ja huollon hallintajärjestelmämme välinen vuorovaikutteinen viestintäkanava tilanteisiin, joissa tarvitaan laadukasta ylläpitotukea.


CS Remote Care tarjoaa huipputason koneiden välisen yhteyden (M2M) bizhub-tulostuslaitteiden ja Konica Minolta -huolto-organisaation välillä: etäyhteys välittää kaikki olennaiset järjestelmätiedot reaaliaikaisesti ja ilmoittaa Konica Minoltan huollolle ajoissa rutiinihuolloista tai muista tarvittavista toimista, kuten teknisen ongelman korjaamisesta.

Etäyhteyden kautta voidaan käynnistää automatisoituja palveluja, kuten tarvikkeiden toimitus, ja tehdä etätoimia, kuten laiteohjelmistopäivityksiä ja laiteasetusten määritystä. Etäpaneelin kautta ohjeet voidaan toimittaa loppukäyttäjille välimatkasta riippumatta. Lisäksi verkkoportaalissa on graafinen ja helppokäyttöinen käyttöliittymä, jossa näkyvät tiedot laitteen tilasta ja raportointiosa.

CS Remote Care on Konica Minoltan taattu tapa maksimoida järjestelmän käytettävyys. Tulostuslaitteiden seisokkiajat voidaan minimoida, tuottavuutta lisätä ja rutiinihuolto suunnitella käyttäjien työaikojen mukaisesti.


CS Remote Care -työnkulku

CS Remote Care

CS Remote Care

Valvonta

  • Suojattu yhteys
  • Yksisuuntainen/kaksisuuntainen viestintä
  • Kattava valvonta
  • Tunnistintietojen kerääminen tuotantotulostuslaitteista ja tietojen lisäanalyysi

Keskitetty hallinta

  • Tehokas tiedonsiirto
  • Useimmat viestintätavat eivät edellytä asennusta

Automatisoidut palvelut

  • Suora laskurin lukeminen
  • Automaattinen tarvikkeiden tilaaminen
  • Manuaalisia tukikutsuja ei tarvita

Laiteasetukset

  • Huoltovalikot
  • Laiteohjelmistopäivitys etäyhteyden kautta
  • Etätuki

Lataa tästä CS Remote Care -esite

Lataa CS Remote Care -esite

Ota meihin yhteyttä