PARANNA TIETOJEN LAATUA JA KÄSITTELYÄ AUTOMAATTISTEN SKANNAUSTYÖNKULKUJEN JA TIEDONKERUUN AVULLA
Skannaus- ja tiedonkeruuratkaisuillamme varmistat tietojen laadun ja käytettävyyden. Autamme sinua:
- Automatisoimaan skannauksen työnkulut
- Vähentämään manuaalista työtä
- Keräämään tärkeää tietoa (metatietoa) skannatuista asiakirjoista
- Rikastamaan skannattuja tietoja metatiedoilla ja keräämään tietoja muista tallennuspaikoista
- Analysoimaan ja käsittelemään sähköposteja, liitetiedostoja tai muita tietoja digitaalisista tietovarastoista.
Automatisoi skannaustyönkulut säästääksesi aikaa ja välttääksesi virheitä
Autamme sinua automatisoimaan skannaustyönkulut ja määrittämään haluamasi kohteen, johon skannatut asiakirjat tai kerätyt tiedot tallennetaan. Automatisoidut skannaustyönkulut voidaan määritellä esimerkiksi käyttäjä-, tiimi- tai projektikohtaisesti. Voit valita lopullisen kohteen liiketoimintasi perusteella, kuten pilviratkaisut (esimerkiksi OneDrive, SharePoint ja M-Files) tai omat käyttöjärjestelmäsi, sähköisen arkiston tai sähköpostin. Automaattisten skannaustyönkulkujen avulla ohitat manuaaliset vaiheet, säästät aikaa ja vältät virheet.
Varmista tietojen laatu ja käytettävyys keräämällä tietoja asiakirjoista ja mistä tahansa
Autamme sinua automatisoimaan metatietojen poiminnan tekstintunnistuksen (OCR:n) avulla, kun määritetyt tiedot kerätään automaattisesti skannatuista asiakirjoista. Voit myös kerätä ja käsitellä tietoja muista tietovarastoista ja automatisoida tietoon perustuvia työnkulkuja. Näin asiakirjoille ja liiketoimintakriittisille tiedoille saadaan rakenne. Sen avulla parannat tietojen laatua, varmistat, että voit käsitellä tietoja ja tehdä niistä käyttökelpoisia työntekijöille ja liiketoiminnalle.
Yhdistämällä tiedonkeruu- ja skannaustyönkulut saat sujuvat prosessit asiakirjojen ja tietojen hallintaan.
Skannaustyönkulkujen automatisoinnin ja tiedonkeruun hyödyt liiketoiminnallesi
.webp?branch=production&width=3840&quality=75&auto=webp)
Säästät aikaa ja vältät virheitä vähentämällä manuaalista työtä

Voit määrittää automaattiset työnkulut ja tallennuskohteet henkilön, tiimin tai projektin mukaan

Parannat tietojen laatua automaattisen metatiedon keräämisen avulla

Parannat tietojen löydettävyyttä ja käytettävyyttä
Lataa esitteet ja lue työnkulkujen automatisoinnista
Dispatcher Phoenix auttaa liiketomintaasi automatisoimalla tietojenkäsittelyä räätälöityjen työnkulkujen avulla.
Document Navigator -ratkaisu tarjoaa yksinkertaiset ja saumattomat digitaaliset työnkulut paperipohjaisille asiakirjoille.
Hanki i-Sarjan tulostimet ja monitoimitulostimet, joissa yhdistyvät tietoturva ja helppokäyttöisyys
Tarjoa työntekijöillesi tietoturvalliset ja helppokäyttöiset i-Sarjan tulostuslaitteet. Niiden avulla saat laadukkaat paperitulosteet dokumenteista vihkoihin ja skannaat nopeasti tiedot oikeaan paikkaan.
- Tiimisi pääsee täyteen vaihtiin nopeasti selkeän, loogisen käyttöliittymän ja joustavan mukauttamisen avulla.
- Vähemmän paperitukoksia ja huoltokutsuja - kiitos parannetun älykkään mediatunnistimen, joka reagoi automaattisesti eri paperilaatuihin.
- Näkyvästi turvattu kehittyneen virustorjunnan ansiosta, jossa on selkeät ilmoitukset ja tilaraportointi.
- Ehkäisee ongelmia ennen kuin ne tapahtuvat - parannettu ennakoiva turvallisuuden hallinta havaitsee ja ennakoi uhat nopeasti.
Tulosta, skannaa ja kopioi nopeasti ja huoletta i-Sarjan tulostuslaitteiden avulla!